A KRIO Intézet az Európai Üzleti Díj magyar bajnoka ügyfélközpontúságban

A Superbrands-díj elnyerése után most országos bajnokként már rangos nemzetközi elismerésért, az Európai Üzleti Díjért indul ügyfélközpontú szolgáltatásával a KRIO Intézet.

Az European Business Awards-ot (Európai Üzleti Díjat) azzal a céllal alapították 2007-ben, hogy az innovációs és gyakorlati értékeket az üzleti életben Európa-szerte elismerjék. Az alapítók fontosnak tartják, hogy a szakértelem és az elért eredmények mások számára is követendő példaként szolgáljanak.

„Rendkívül büszkék vagyunk rá, hogy idén már a második rangos elismeréssel díjazzák az Intézet ügyfélközpontú munkáját” – mondta el Dr. Balogh István, a KRIO Intézet vezérigazgatója. „A hazai Superbrands-díj után most nemzetközi szinten, az Európai Üzleti Díjon lettünk országos bajnokok.”

A második fordulóban már a nemzetközi porondon kell megküzdenie az Intézetnek egy olyan versenyen, amelyre egy évvel korábban 17 000 nevezés érkezett . Az EBA támogatói és a díj odaítélésében közreműködők között az európai üzleti élet számtalan szaktekintélye van jelen, akik mindannyian hisznek abban, hogy az elhivatottság és az üzleti sikerek adják egy fenntartható és jól teljesítő gazdasági pálya alapjait Európában.